loading...

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

شرکت سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد.

بازدید : 500
سه شنبه 15 ارديبهشت 1399 زمان : 20:21
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی چیست؟ چگونه می‌توان از طریق بازاریابی تلفنی جذب مشتریکرد؟ از باید و نبایدهای تماسدر بازاریابی تلفنی موفقچه می‌دانید؟ ویژگی‌های یک بازاریاب تلفنی خوبچیست؟ برای پاسخ به تمامی‌این سوالات با شرکت سپاهان همراهارائه دهنده خدمات ترخیص کالا، واردات کالا از چین، واردات کالا از دبیو حمل هواییو حمل دریاییکالا همراه شوید.

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی چیست؟ چگونه می‌توان از طریق بازاریابی تلفنی جذب مشتریکرد؟ از باید و نبایدهای تماسدر بازاریابی تلفنی موفقچه می‌دانید؟ ویژگی‌های یک بازاریاب تلفنی خوبچیست؟ برای پاسخ به تمامی‌این سوالات با شرکت سپاهان همراهارائه دهنده خدمات ترخیص کالا، واردات کالا از چین، واردات کالا از دبیو حمل هواییو حمل دریاییکالا همراه شوید.

تلفن، بهترین روش برای بازاریابی موفق

در دنیای امروز، کسب و کارها از هر راهی برای تبلیغاتو معرفی خود و خدماتشان استفاده می‌کنند تا بیشتر شناخته شوند. در گذشته تبلیغاتتنها از طریق مشتریان ثابتی بود که از کیفیت یک کالا یا خدمات رضایت داشتند و آن را به یکدیگر معرفی می‌کردند. اما حالا، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش راه‌های ارتباطی، دیگر کسی به تبلیغاتدهان به دهان بسنده نمی‌کند.

هر شرکت برای شناساندن خود به مردم و معرفی خدمات خود سعی می‌کند از راه‌های مختلفی مانند تماس تلفنی،پخش تراکت، ارائه خدمات با تخفیفات ویژه، دادن هدیه و … بازاریابیکند. با وجود اینکه این راه‌ها در مواردی خاص تاثیر زیادی روی مشتریمی‌گذارد، اما مهم ترین فاکتور در تبلیغات،برقراری ارتباط مستقیم با مشتریاست. تلفن، به راحتی این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم به ساده ترین و کم هزینه ترین روش ممکن بازاریابیکنیم.

بازاریابی تلفنی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مشتریرا قانع کنید تا از خدماتتان استفاده کند. اما این کار اصولی دارد. وقتی با مشتریتماس می‌گیرید و از او می‌خواهید تا به حرف‌هایتان گوش دهد، عموما او عذر خواهی کرده و تلفن را قطع می‌کند. برای موفقیت در بازاریابی تلفنی باید در نظر داشته باشید که طرف مقابل شما بزرگترین سرمایهخود، یعنی وقتش را در اختیار شما قرار داده است. بنابراین، باید روی کلمات و جملاتی که از دهانتان خارج می‌شود، حساسیت زیادی داشته باشید. اگر بخواهید با زیاده گویی یا اغراق وقت مشتریرا بگیرید، مطمئن باشید او هیچ اعتنایی به تماس شما نمی‌کند.

یکی از راه‌های موفقیت در بازاریابی تلفنی ،آماده سازی متنی تاثیر گذار و موجز است تا به وسیله آن بتوانید مشتریرا برای صحبت کردن با خود اقناع کنید.

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنیبرای فروش بیشتر

متنی بنویسید که با منافع مشتری در ارتباط باشد. خود را در جای او تصور کنید و از خود بپرسید: من از این شرکت چه می‌خواهم؟

حتما شما هم با بازاریاب‌های فروش تلفنیکه با منازل تماسمی‌گیرند و دقایقی طولانی صحبت می‌کنند مواجه شده اید. آن‌ها بازاریابیرا آموزش ندیده اند. یک بازاریاب خوبباید بتواند مشتریرا تشنه خرید از خود و شرکت مرتبط با خود کند و در ظاهر او را رها کند. پیگیر باشد اما طوری که مشتریمتوجه اصرار او نشود. مثلا کسانی که برای فروشمودم‌های اینترنت تماسمی‌گیرند و صدایی را که از قبل ضبط شده را پخش می‌کنند، در واقع هیچ چیز درباره تبلیغاتو بازاریابی تلفنی نمی‌دانند. کدام یک از ما به پیام ضبط شده آن‌ها گوش می‌دهیم؟ بدون شک هیچ کدام!

اما تصور کنید تلفنرا بردارید و فردی با صدای رسا و دلنشین حال شما را بپرسد و از شما بخواهد آرزوی داشتن یک کتاب که همیشه دوستش داشتید را بکنید. شک نکنید که با این جمله، فرد در هر موقعیتی که باشد، به صحبت‌های بازاریاب تلفنیگوش می‌دهد. در ادامه شما یک کتاب را انتخاب می‌کنید و او به شما پیشنهاد می‌دهد که کتاب خود را با ۵۰ درصد تخفیف برایتان ارسال کند. حال، در این مرحله یا توانایی خرید کتاب را دارید و آن را تهیه می‌کنید، یا از بازاریابی تلفنی عذرخواهی کرده و کتاب را نمی‌خرید.

اما مساله اینجاست که بازاریاب تلفنیباید بتواند شما را پشت خط نگاه دارد و با شما ارتباط برقرار کند. اگر از ایده بازاریابیاین شرکت یا کتابخانه خوشتان بیاید، در دفعات بعدی که نیاز به خرید کتاب دارید، از طریق همان شماره تماس، کتاب خود را سفارش می‌دهید.

بازاریابی تلفنی

ویژگی‌های بازاریاب تلفنی

دریافتیم که مهم ترین اصل برای یک بازاریابی تلفنی موفق ، انتخاب یک کارشناس فروش یا کارشناس بازاریابیکاربلد و آموزش دیده است. در اینجا برخی از ویژگی‌های یک بازاریاب تلفنی موفقرا ذکر می‌کنیم.

  • فردی که برای بازاریابی تلفنی انتخاب می‌شود، باید نحوه برقراری ارتباط موثر را بداند تا با رابطه‌‌‌ای صمیمانه مشتریرا به ادامه تماس تشویق کند. هرچه بازاریاب، توانایی تبادل نظر بیشتری داشته باشد و هر چه سخنانش برای مشتریتازه وارد مفیدتر باشد، احتمال موفقیت او بیشتر است.
  • شکی نیست که بازاریاب تلفنیباید جسور باشد تا با یک جواب سر بالا ناامید نشود و به تلاش خود ادامه دهد. اما این بدان معنا نیست که مشتری را کلافه کند و او را مجبور به اطاعت از خود کند. بازاریابفقط وظیفه معرفی کالا یا خدمات شرکت را دارد. آن هم به غیر مستقیم ترین روش ممکن!
  • برای داشتن بازاریابی تلفنی موفق و فروش بیشتر، بازاریابباید توانایی مذاکره تلفنیرا داشته باشد. همچنین او باید تا حدی از سمت شرکت اختیار داشته باشد تا بتواند برخی مشتریان را حتی با ۵ درصد تخفیف بیشتر اقناع و برای خرید ترغیب کند.
  • بازاریاب موفقباید فن بیان عالی و هوش هیجانی بالایی داشته باشد تا بتواند در حین صحبت کردن مشتری، جمله‌های بعدی خود را تنظیم کرده و به لکنت زبان نیافتد. هیچکس دوست ندارد با فردی صحبت کند که حین تماس، من و من می‌کند و برای بیان جمله بعدی خود برنامه‌‌‌ای ندارد.

بازاریابی تلفنی

لزوم وجود روحیه مسئولیت پذیری و دلسوزی در بازاریاب

  • بازاریاب موفقباید علاوه بر برخورداری از هوش و میزان IQ بالا ، EQبالایی نیز داشته باشد.
  • او باید از حس همدردی و دلسوزی و اخلاق نیکو برخوردار باشد تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف کرده و بهترین پیشنهاد‌ها را با توجه به نیازشان، به آن‌ها بدهد. همچنین، دغدغه‌های مشتریرا درک کند و فقط به فکر فروش و پورسانت حاصل از فروش نباشد. زیرا اگر حسن نیت شما به مشتریثابت نشود، به هیچ وجه حاضر به خرید از شما نمی‌شود.
  • در نتیجه همه این نکات، برای داشتن یک بازاریابی تلفنی موفق ، باید بتوانیم اهداف خود را در مکالمه با مشتریاز قبل تعیین کنیم و از طریق شناخت جامعه هدف خود، هر روز به این اهداف نزدیک تر شویم. زیرا هیچ کاری بدون داشتن هدف موفقیت آمیز نخواهد بود. خصوصا مقوله تبلیغاتکه اگر بازاریابفقط به قصد کسب درآمد به آن نگاه کند، تنها نام خود و شرکت را زیر سوال برده است. بنابراین، تبلیغاتمنفی انجام می‌شوند و نتیجه عکس می‌دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 7777
  • کدهای اختصاصی